Ditt personlige CRM og Planlegging systemet!

En av dine kontakter ringer, du husker ikke umiddelbart siste status eller om vedkommende venter på noe fra deg... kjenner du deg igjen?

People In Focus (PIF), den første APP for administrering av virksomheten din, dine kunder, kontakter og arrangementer du skal delta i. Den første og eneste APP som gir deg muligheten til å få tilgang til de aktivitetene som er avtalt med den som ringer mens telefonen ringer! APP’en er designet for å være et personlig verktøy som du kan alltid ta med deg og hvor du kan skrive notater og informasjon som kan være nyttig for både din forretning og for ditt personlige liv. Det er mye mer enn et CRM!


Hva kan du gjøre med PIF?

Bruk PIF som "Dagsplan" Velg "Aktiviteter" og benytt oversikt over de aktivitetene du har å gjøre, gi dem prioriteringer og koble dem til datoer og personer. PIF vil gi deg en komplett oversikt og hjelpe deg med å administrere dem hele dagen.


Bruk PIF som CRM Velg "Case" fra menyen og før dine Case, dine kunder, og hva som er nyttig for deg for å administrere virksomheten. Når kontakten ringer vil du umiddelbart få all nyttig informasjon på telefonen din mens telefonen ringer.


Bruk PIF som arrangør av arrangementer Velg "Arrangementer" fra menyen for å organisere og planlegge arrangementer eller for å planlegge arrangementer du skal delta i (møter, konferanser, etc.). PIF gir deg muligheten til å legge inn alle kontaktene som skal delta i arrangementet.


Fra i dag trenger du ikke lenger å huske alt: PIF gjør det for deg. Og ikke bare det! Hvor mange ganger blir ikke vi ringt fra noen som vi ble enige med om aktiviteter? Hadde det vært fint å få en rask oversikt over status og avtalte aktiviteter før vi svarer? PIF med sin innovative "On Call Skjerm" gir deg denne muligheten.


Hvordan bruke PIF

La PIF alltid være aktiv på mobilenheten. Umiddelbart etter en telefonsamtale vil du se et skjermbilde som inviterer deg til å legge inn informasjon relatert til samtalen. Legg inn informasjon dere ble enige om under telefonsamtalen, slik at du kan følge det opp som aktiviteter. Før du svarer på et anrop se på skjermen. Du vil se "On Call Skjerm" som vil gi deg informasjon status og avtalte aktiviteter med kontakten som ringer deg. Informasjonen du velger å vise i dette vinduet definerer du lett selv i "Innstillinger". Når du registrerer en ny Case oppgi i "Type Case ", navnet til bedriften. Dette vil gjøre det enkelt for deg å finne Cases knyttet til denne bedriften. Alternativt kan du også bruke dette feltet til å angi hvilken type Case det gjelder.


Mange andre muligheter for deg å oppdage i People In Focus.

Hvorfor PEOPLE IN FOCUS?

Unik i sitt slag

image

On Call skjerm
I det moderne hektiske livet er det ofte vanskelig å huske alt man har blitt enig om med alle. Å ha dette listet opp mens telefonen ringer hjelper deg i å pleie dine relasjoner på best mulig måte.

image

Tilgjengelig på Google Play butikk
Prøv det gratis i en måned. Den årlige kostnaden er 14,50 dollar ... ja! du leste riktig!




Besøk hjemmadressen til PIF og last ned APPen